MAKSİMUM BİLGİSAYAR PAZ. İÇ VE DIŞ TİC.LTD.ŞTİ.
MAXCOM Bilgisayar, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini markaya bağımsız, müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktadır.
Teknik Servis Çağrı merkezimize ( 0212 ) 872 40 40 numaralı telefondan ulaşabilir, tek bir telefonla markalı - markasız ürünlerin, yazılımların çözümleri hakkında tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimizden en kısa sürede yanıt alabilirsiniz.
Çağrı merkezi ekibi kendine gelen arıza çağrılarını yanıtlar müşterilerin arızalı ürünlerin durumunu kendilerinin de takip edebilmesi için müşteri kaydını alır ve arızayı bünyemizde bulunan uzmanlara ileterek size bilgi ve çözüm önerisi olarak geri dönüşümü sağlar.
H İ Z M E T L E R İ M İ Z
DONANIM ve ÇEVRE BİRİMLERİ SATIŞ
MAXCOM Masaüstü PC, Server PC, Notebook, Yazıcı ve Sarf Malzemelerini en uygun fiyatlar ile müşterilerine sunmaktadır. Ürünlerin özelliklerini ve fiyatlarını sürekli güncellenen e-ticaret sitemizden takip edebilirsiniz.
ÇAĞRI BAŞINA TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ
Garanti kapsamında olmayan ve bakım sözleşmesi bulunmayan ürünlere teklif verme/sipariş alma yöntemi ile çağrı üzerine teknik servis hizmeti vermekteyiz.
BAKIM ve ONARIM ANLAŞMALARI
Müşterilerimize sunduğumuz süreli hizmetlerimiz, yapılan bakım ve onarım anlaşmaları ile sağlanır.
Müşteri problemleri Teknik Destek Hizmetlerine telefonlarla ulaşır. Konu ile ilgili uzman görevlendirilerek problem anlaşma kapsamında giderilir.
Anlaşma kapsamında, müşterinin Sunucu, PC ve yazıcılarda oluşan donanım problemleri tespit edilir ve ücretsiz olarak onarılır.Arızalı cihazlarda gerekli olması halinde yedek parça değişim bedeli müşteriden talep edilir.
Sistem hatalarından kaynaklanan problemlerde, program bozukluklarını tespit etmek, gerekli müdahaleleri yapmak, gerekiyorsa bu programları yeniden kurarak kullanıma hazır hale getirmek bu anlaşma kapsamında yapılacak çalışmalardır.